Re: Kto powiedzial ze BX nie jest wieczny? :-)

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 23:44:51 MET

"The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl>, wrote in

> Jednak widze ze w watkach o prockach nadal wiekszosc pisze ze nie
> bedzie mozna na BXie nowego celka uruchomoic.

Bo oficjalnie nie mozna uruchomic, tak intel myslal ale mu sie nie udalo
:-) Powerleap zreszta nie gwarantuje ze pojdzie.

> Chodzi mam BE6-II ale 1.0 a tam jest 1.2 - co to za roznica? Przeciez
> 1.0 od 1.2 sie tylko kontrolerem HPT rozni...Skoro na BF6 tez chodzi to
> pojdzie i na moim Be6-II.

Mimo wszystko proponuje byc ostrozny. Przejscowka ta zmienia poziomy
napieciowe szyny AGTL wiec moze to wplynac na stabilnosc plyty. Moze rev
1.2 nie ma problemu ze stabilnosc w przeciwienstwie do 1.0.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!