Re: Kto powiedzial ze BX nie jest wieczny? :-)

Autor: Kamil (kamyl_at_spam_precz.visual.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 23:59:03 MET

Witam

> Jak widziales jedna i druga plyte to napewno wiesz ze NICZYM po za
> kontrolerem HPT-366 sie nie roznia fizycznie. Na BF6 sa nawet miejsca do
> wlutowania HPT, miejsce na 1xISA ktorej nie ma w Bf6 itd. Wg mnie pojdzie
> bez problemow jezeli pojdzie na BF6.
Widziałem i nawet miałem obydwie płyty w komputerze (jestem wielkim fanem
płyt Abita :) ).. A ja Ci mówię że płyta Abit KT7A wersja 1.0 nie różni się
fizycznie kompletnie niczym od wersji 1.3 a mimo tego ta pierwsza nie
obsługuje Athlonów XP, natomiast ta druga radzi sobie z nimi bez problemów.

> BTW a ile taka przejsciowka bedzie w Polsce kosztowac? Albo juz kosztuje?
Zajrzyj tutaj: http://rosperos.com/konwert/firmy.htm teoretycznie te firmy
sprzedają w Polsce taką przejściówkę.. Zadzwoń i zapytaj się.

Pozdawiam
Kamil