Re: Zaawansowane partycjonowanie dysku

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 20:46:50 MET

Użytkownik "Piotr Gajewski" <gajos_at_-REMOVE-pnd.com.pl> napisał w wiadomości

> To ze durne
> i strasznie niewygodne (bo zabawa z ukrywaniem partycji przy zmianie z
> jednego win98 na inne jesli chce zeby systemy wzajem sie nie widzialy)

a moze by tak dosowy programik do ukrywania i maly wpis w autoexec.bat ? :)
Calkiem mozliwe ze i w PM jest taka opcja z wiersza polecen choc glowy nie
dam.

Myslalem o boot menagerze z PM, a moze myle pojecia loader i boot menager ?

> Ja tez nie wiem, ale pecet dziwnym byc lubi :-)

Sam nie wiem gdzies kiedys zdaje sie czytalem...

> Jesli ma juz jakies dane na tym dysku to PM nie jest wcale glupota.
> Natomiast jesli ma swiezutki dysk to faktycznie taki cfdisk bedzie
> idealny.

Mowimy o czystym dysku dlaczego PM to glupota ? Przeciez jest wygodny i
obsluguje wiele formatow partycji od dosowego fat 16 czy najnowszego ntsf po
linuxowskie partycje czego trzeba wiecej ?

 W dodatku to, jak znam zycie,

bedzie, bedzie :)

> Hehe, teraz wydaje mu sie pewnie ze taki ogromny dysk to poszaleje z
> systemami. Ciekawe po jakim czasie tego miejsca zacznie mu brakowac i
> zacznie kosic winXX ;-))))

pierwszy zakosze xp bo on to tylko na chwile, a miejsca mi nie zbraknie bo
mam LG x16/10/40 i sklepik w Lublinie z cd po 1,05 ;)

pozdr. Slawek