Re: Jaki kontroler ATA 100 z biosem do Abita BH6

Autor: ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 20:50:56 MET

Użytkownik "Polish Blood" <sgorski_at_hoga.pl> napisał w wiadomości
> Czy mozecie mi polecic jakis kontroler (via PCI) do w/w plyty glownej.
> Wazne by dalo sie z niego wystartowac system (linux i windows). Moge
> kupic Leadteka za 140 zlotych. Czy polecacie moze cos innego (do 200
> zlotych, ale to max). I jeszcze jedno. czy wkladajac taki kontroler
> moge podlaczyc do tego na plycie jakies urzadzenia, czy tylko zostaje
> ten na karcie, a stare zlacza musza byc wylaczone.
> ==---------------------------------------==
> ==MTB Green Pages: http:\\www.mtb.phg.pl ==
> ==......zielone strony rowerowania.......==

moze byc ale cosik drogi, gieneralnie to tak za 110-120 zeta mozna takie cus
kupic..do 200 zlotych powiadasz no to za 210 mozna miec kontroler z raidem
na dokladke (wydajnosc / bezpieczenstwo danych)..a co do jeszcze
jednego...hmmm...oczywiscie ze nie musza i nie moga nawet - masz po prostu 2
dodatkowe zlacza ide z 4 kanalami (czyli w sumie _8_)

pzdr
ein