Re: Zaawansowane partycjonowanie dysku

Autor: Piotr Gajewski (gajos_at_-REMOVE-pnd.com.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 21:07:40 MET

Slawek wrote:
> a moze by tak dosowy programik do ukrywania i maly wpis w autoexec.bat
> ? :) Calkiem mozliwe ze i w PM jest taka opcja z wiersza polecen choc
> glowy nie dam.
Nie znam takiego jakiegos programu - moze i jest. Ja tam juz nie
korzystam z niczego z obory m$ co sluzy do partycjonowania dyskow. Za
wiele razy juz bzdury totalne mi poodwalal.

> Mowimy o czystym dysku dlaczego PM to glupota ? Przeciez jest wygodny
> i obsluguje wiele formatow partycji od dosowego fat 16 czy najnowszego
> ntsf po linuxowskie partycje czego trzeba wiecej ?
1. Winasz dysk.
2. Startujesz komputer z cdzloma - plytka np. z debianem - nie wiem jak
wyglada instalacja redhota.
3. Zanim zapiszesz na dysku cokolwiek masz go juz podzielonego
dokladnie tak jak chciales. A zeby skorzystac z PM to musisz juz
wstepnie dysk obrobic zeby zainstalowac jakas winde? Kupe czasu fdisk
bedzie mielil taki dysk :-)

> W dodatku to, jak znam zycie,
>
> bedzie, bedzie :)
Nie bedzie ;-)

> pierwszy zakosze xp bo on to tylko na chwile, a miejsca mi nie
> zbraknie bo mam LG x16/10/40 i sklepik w Lublinie z cd po 1,05 ;)
Po XP poleca 98 ;-))) Nawet jeslibym ja mial zrobiony system tak jak
mowisz ze cos dla mnie, cos dla smieciarzy - nie znioslbym burdelu i
tak czy inaczej dbalbym o porzadek. Poza tym masz pewnosc ze bracho czy
kto tak nie odpali sobie od czasu do czasu Twojej 98? ;-) Twoj bedzie
lepiej chodzil przeciez :->
Pzdr.
gajos