Athlon XP

Autor: Albert (alguz_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 18:27:41 MET

zamieżam włożyć do mojej płyty Athlona XP 1600 może 1700
w związku z tym mam pytanie czy wentylator TitanD5TB (odwrócona piramida)
nadaje się do chłodzenia tego procka, nigdzie się tego nie doszukałem. Jeśli
nie to jaki byście mi polecili do 80 zł - dodam że płyta to Soltek 75 kav -
jest tam troche mało miejsca bo producent niefortunnie umieści kondensatory
przy gnieździe Socket A.
To drugie pytanie to chyba raczej skierowane jest do użytkowników tej płyty.
Chciałbym wiedzieć na 100% że zmieści się mi tam ten radiator.
I jeszcze jedno preferowałbym coś z wolnoobrotowych (cichych)