Re: AMD vs Intel rynek CPU [TOTAL OT]

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 08:38:43 MET

Dnia Tue, 15 Jan 2002 15:40:41 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisal(-a) cos takiego:

>Nie przecze, ale mam nadzieje, ze nie wyglada to na zlosliwosc napastliwa,
>ale raczej zlosliwosc upierdliwa ;)))
A jaka jest roznica? ;) Aha - juz wiem: ta napastliwa jest wtedy, gdy
spotkasz/spotykasz kogos oko w oko i dyskusja sie przeciaga.. ;)))

>Moje spostrzezenia sa wrecz odwrotne -- nie znam za wielu lekarzy,
>ktorzy majac nakazane 8 godzin dziennie, siedza te 8 godzin. Pielegniarki
No nie - ja tez to widze u siebie w przychodni :( Ale mam nadzieje, ze
jednak proporcje dobrych/mniej dobrych lekarzy sa po 50% co najmniej ;)

>(BTW: prosze nie doszukiwac sie zadnych wycieczek osobistych, zwlaszcza w
>strone kolegi Eggheada. Mocno uogolniam i tyle.).
OK, nic juz nie mowie.. ;)

>Tu wypadaloby sie zgodzic.
Mam nadzieje, ze z wyrazami wspolczucia ;)) a nie z moja prywata :))

EOT

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)