Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 08:32:06 MET

Dnia Tue, 15 Jan 2002 15:29:11 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisal(-a) cos takiego:

>Jesli ma, to ok. Chodzilo mi o to, ze nie zawsze wymog identycznego modelu
>jest uzasadniony (kwestia upierdliwosci klienta ;) ).
Klient moze byc super upierdliwy, ale jesli Dell ma identyczny dysk, to
taki wsadzi w zamian :)

>opisanych wczesniej. No bo gdzie np. dostane dzisiaj 128MB EDO w DIMMie w
>ciagu dajmy na to 24 godzin?
U Della? ;)) Ja czegos takiego na oczy nie widzialem, w tych czasach, gdy
te pierwsze DIMMy sie pojawily, malo kto mial wiecej niz 64MB ramu - czyli
ladowalo sie 2x32MB EDO DIMM i juz :)

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)