Re: AMD vs Intel rynek CPU [TOTAL OT]

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 22:52:31 MET

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wystukał
(news:Pine.WNT.4.31.0201151243080.728-100000_at_Rzeznik):

> Wybacz niedyskretne pytanie: etat obejmuje 8 godzin dziennie,
> prawda? Jestes w pracy pelne 8 godzin?
> (nie zadam odpowiedzi, ale chcialbym uslyszec szczera.)

I tak i nie - jestem radiologiem, zatem przy narazeniu na
promieniowanie pelny etat to 112 godz., czyli 5/dzien. Wczesniej wyjsc
nie moge, gdyz pracy nie brakuje, poza tym dyrekcji robi losowe
kontrole. Kolega, o ktorym wspomnialem nie jest narazony na
promieniowanie X ani jonizujace i siedzi 8 godzin (no, 7,5) - tez ma
kontrole. Ale faktem jest, ze bywa roznie w innych szpitalach
(widzialem na stazu).
Dzieki temu mam 19 godzin na dorobienie ;) Tylko poza zawodem - ustawa
mowi, ze 5 godz. i szlus.
Pozdrawiam
Egghead