Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: januszek (januszek_at_antyspam.rubikon.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 06:51:11 MET

GLide wrote:

> Jakbys nie zauwazyl to komputery tanieja na calym swiecie.

Nie zgodze sie. Nie tyle tanieja ile wraz z uplywem czasu co za podobna
kwoty kupujesz coraz bardziej zaawansowany sprzet.

> Jedno jest pozytywne przynajmniej Ty jestes zadowolony i wydaje Ci
> sie, ze idzie ku lepszemu.

Czy ja powiedzialem ze jestem zadowolony? Ja powiedzialem ze realia nie
sa takie czarne jak niektorzy maluja - po prostu w naszej czesci swiata
wypada marudzic i narzekac, i to podobno jest slowianska cecha od jakis
1200 lat :PPP Jak ktos chce sie przekonac co sie zmienilo w Polsce w
ciagu ostatnich 20 lat to proponuje mieisieczny pobyt w Rumuni lub
Bulgarii.

januszek