Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 04:02:44 MET

On Tue, 15 Jan 2002 19:07:26 +0100, januszek
<januszek_at_antyspam.rubikon.pl> wrote:

>Wyszedlem... coraz mniej maluchow, duzych fiatow, syrenki, trabanta i
>wartburga nie zauwazylem... za to zachodnich marek od groma... parkingi
Moze sie juz porozpadaly?

>przed hipermarketami pelne... ludzie wyjezdzaja z koszykami wyladowanymi
>az do przesady. W sklepach pelno lodowek, pralek i telewizorow ktore
A rownoczesnie jak powiedzial mi znajomy pracujacy jeszcze niedawno w
podobnym sklepie srednie zaky sa coraz mniejsze....

>mozna kupic za srednia pensje... Cuda jakies... Bo ja jeszcze pamietam
>jak to wygladalo 10, 15 i 20 lat temu... Za plyte 386Dx40 musialem dac
>DWIE PENSJE... za TRZECIA kupilem obudowe, klawiature i naped dyskietek.
>Polowa CZWARTEJ poszla na karte i bursztynowy monitor HERCULES...
Jakbys nie zauwazyl to komputery tanieja na calym swiecie.

>Dzisiaj za 2 pensje (a nie zarabiam duzo) kupie kompa z monitorem... i
>to nie byle jakiego tylko takiego jakiego bym sobie zyczyl. Oswiec mnie
i Do tego zaplacisz za mieszkanie, telefon, prad itd itp. nie mowiac
jeszcze o tym ze moze to mieszkanko jeszcze splacasz....
Powiedz mi - jesli jest tak dobrze to dlaczego nauczyciele nie dostaja
_obiecanych_ podwyzek, pieegniarki strajkuja, lekarze zarabiaja grosze
(nie wszyscy co prawda), i generalnie podwyzki sa nizsze niz inflacja.
NO i nie zapomnijmy o tym ze cos trzeba przeciez jesc.
I jeszcze odpowiedz na pytanie w jakim kraju wspanialej UE 2pokojowe
mieszkanie w koszmarnym bloku w kiepskiej dzielnicy kosztuje
przeliczajac na pensje tyle cou nas?

Jedno jest pozytywne przynajmniej Ty jestes zadowolony i wydaje Ci
sie, ze idzie ku lepszemu.

GLide