Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 18:58:20 MET

GLide <glide_at_kreacja.pl> wrote in news:hnq94ug0h8ollg5o0ri3n2ths9e3bi0qhm@
4ax.com:

> [...]
> jeszcze o tym ze moze to mieszkanko jeszcze splacasz....
> Powiedz mi - jesli jest tak dobrze to dlaczego nauczyciele nie dostaja
> _obiecanych_ podwyzek, pieegniarki strajkuja, lekarze zarabiaja grosze
> (nie wszyscy co prawda), i generalnie podwyzki sa nizsze niz inflacja.
> NO i nie zapomnijmy o tym ze cos trzeba przeciez jesc.
> I jeszcze odpowiedz na pytanie w jakim kraju wspanialej UE 2pokojowe
> mieszkanie w koszmarnym bloku w kiepskiej dzielnicy kosztuje
> przeliczajac na pensje tyle cou nas?
>
> Jedno jest pozytywne przynajmniej Ty jestes zadowolony i wydaje Ci

Nie obraz sie ale marudzisz jak stara baba ;-). Mozliwosci jakie dzis sa
aby miec wiecej niz przecietne 1500zl sa OGROMNE i tylko w pracowitosci,
umiejetonosci i glowonie wlasnej sile przebicia zlezy czy do postawionego
celu mozna realnie dojsc.
Nie ma pracy? Wiem ze na wsiach i w malych miasteczkach oddalonych od
wiekszych miast jest ciezko, jednak nie wierze ze nie ma wyjscia z trudnej
sytuacji. W Warszawie ludzie narzekaja ze nie ma pracy, wystrczy wejsc na
gazeta.pl i poszukac ofert, po 1400 w poniedzialki i piatki ! 1400 ofert
pracy z czego wiekszosc to zatrunienie kilku osob. Zeby nie bylo ze jestem
oderwany od rzeczywistosci w pazdzierniku zaczalem szukac pracy (dorywczej)
na 7 CV zostalem zaproszony do 5 firm i wszedzie zaproponowano mi prace -
CUDA? Nie sadze. Przecietnie pracujac 8h dziennie co wcale nie jest
szczytem mozliwosci mozna zarobic, 1300-1500zl. Gdyby ktos chcial moze
pracowac po 12 h albo 14 bo tak sie pracuje np w USA. Moja daleka rodzina w
NY z ktora od niedawna znow utrzymuje kontakt, pracuje wlasnie po 12h, moja
siostra jest w collegu i tez pracuje, 10$ za godzine i po 12h dziennie. Dla
niej to norma. W Polsce Trzeba nauczyc sie pracowac i zdac sobie wreszcie
sprawe ze spoleczenstwo bogaci sie przez prace a nie przez zle lub dobre
postulaty rzadu, one moga pomoc lub utrudnic ale jak widze lumpa
siedziacego pod sklepem i narzekajacego na rzad to mam ochote mu przywalic
w dupe!

> GLide

Z calym szacunkiem :-)

--