Re: komu jeszcze firma 2A odciela IRC - brak DNS i rev DNS

Autor: Kaczor (kaczor_at_motocykle.org)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 07:42:23 MET

Użytkownik Tomasz Piłat <poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a22r04$7ek$1_at_news.tpi.pl...
> I kto decyduje o treści umowy? Ty, czy "sam ISP"?
Tak abstrachujac od reszty tak nie jest. Przychodzisz i zglaszasz chec
korzystania z uslug. Podtykaja Ci umowe i albo podpisujesz albo zaczniesz
dyskutowac, co i tak nic nie da.
> No właśnie.
Niestety tak nie jest (przynajmniej w mojej bylej sieci). Przez ponad 3
tygodnie sygnal wychodzacy z AP byl na poziomie zera bo wiatry zruszyly
antene. Nikt nie wiedzial co jest grane wiec administrator stwierdzil, ze
kominy zaslaniaja (anteny stoja juz od 2 lat !!! - kominy urosly ?)
> A nie jest?
Niestety nie jest. W rzeszowie mam do wyboru wlasnie moja byla firme, druga
firme ktora swiadczy podobne uslugi na podobnych warunkach finansowych (i na
szczescie maja sie budowac w moim rejonie miasta - chodzi o swiatlowod),
oraz callback i zwykla tepse - potezny wybor czyz nie ? Aaaa zapomnialbym o
SDI ;-) Ale z dynamicznym IP to wogole nie biore tego pod uwage.

Kaczor