Re: intel 740i

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 00:28:42 MET

On Mon, 14 Jan 2002 09:03:40 +0100, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

>Tylko pod jakim systemem? :) Jak pod WinNT 4.0/Win2000/WinXP, to
>gratuluję :)
Kurzcze! Masz racje te Intelki (na VIA) to zawsze pod 9x instalowalem
- czyli sie zagaopowalem nie przemyslawszy wypowiedzi porzadnie.

>Pod rodziną Win9x da się prawie na każdym chipsecie tę kartę odpalić,
>ale to nie zmieni mojego marnego zdania o niej :)
Jesli chodzi o wydajnosc w 3De to w momencie pojawienia sie na rynku
bylaby nawet niezla gdyby stery byly lepsze (w zasadzie dopiero pod
koniec supportowania byly sensowne). Obraz psuje fakt, ze chip i stery
byly ewidentnie zaprojektowane przez Intela dla Intla.
A jak konczyla sie instalaka pod NT?

Pozdrawiam
GLide