Re: intel 740i

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 08:25:52 MET

Dnia Wed, 16 Jan 2002 00:28:42 +0100, GLide <glide_at_kreacja.pl> napisal(-a)
cos takiego:

>Jesli chodzi o wydajnosc w 3De to w momencie pojawienia sie na rynku
>bylaby nawet niezla gdyby stery byly lepsze (w zasadzie dopiero pod
Byla lepsza od Rivy128 (jesli chodzi o osiagi oczywiscie), a to mniej
wiecej ten sam okres czasowy.. ja wlasnie z Vipera330 sie na i740
przesiadlem :) A potem na V550 - to jest caly czas moja ulubiona karta, mam
dwie takie.. (oczywiscie mam tez i inne: gf2mx ddr creative'a, Radeona VE,
Matroxa g400 sh - ale te Vipery jakos mnie sie trzymaja, i komu bym ich nie
wcisnal, wracaja do mnie :) )

>koniec supportowania byly sensowne). Obraz psuje fakt, ze chip i stery
>byly ewidentnie zaprojektowane przez Intela dla Intla.
>A jak konczyla sie instalaka pod NT?
Nijak. Do usranej smierci masz 16 kolorow :) (jesli chodzi o NT4, na
nowszych NT-kach juz nie sprawdzalem)

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)