Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 00:28:54 MET

On Mon, 14 Jan 2002 08:53:51 +0100, "Kys" <kys1_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Gratuluje! Na jakim chipsecie jest plyta glowna?
Epox na MVP3 - dziwne nie? :-) A jednak dziala.
Jk jej sprzedawalm tego kompa to nawet nie pomyslalem, ze cos moze byc
nie tak i bedzie do mnie z pretensjamidzwonic ;-) Czytajac jednak
takie posty widze, ze powinienem sie bac ;-)

>wtedy kupic ASUS SP98 i zarowno wydajnosc jak i stabilnosc nie byla
>najlepsza.
Nigdy nie mialem takiej plyty wiec sie nie wypowiadam.

>Procek w miare stabilnie chodzil na magistrali max 90Mhz
Na Epoxie jak ustawialem jak w FABryce nakazali i dzialalo (K6-2 300)

>A ze przedtem mialem Pentiumy i zero problemow wiec podziekowalem AMD.
A wczesniej mialem K%PR100 i 133 i fakt ze 100tka byla walnieta i po
mocniejszym przycisnieciu potrafila sie nagle wylozyc przy
zanamionowym stawieniu a byla ok przy 90MHz. Po wymianie na PR133
wszystko bylo ok.

Jak ktos napisal "Invalid User" :-))

>procki K5/K6/K6-2 chodzily na plytach z chipsetami Intela TX, Sis ponizej
>krytyki, Via wieczna zabawa z agp i poprawkami, Ali nigdy nie mialem.
Jak zwykle sterowniki to dla niektorych poprawka :-/ (chyba ze masz na
mysle tee do Wina dla szybszych prockow - ale o to czepiaj sie M$)

Pozdrawiam
GLide