Re: Wyciszanie wentylator procesora

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 21:02:51 MET

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wrote:
> Z tego co jak widze na zjdeciach w instrukcji to we wszystkich zakladakach
> sa takie same adresy. jak masz wersje speefana?

Moja wersja to 4.02. Sorki, przejrzałem instrukcję jeszcze raz - miałeś
rację - pozostawiono te same adresy $2D, odhaczając tylko $48, $49.

> A na dole nic Ci sie nie pojawia?

A i owszem, pojawia: "Select a speed to change its setting";)) i nic więcej.
Niestety nie mogę podświetlić (zaznaczyć) żadnej pozycji bo jej nie ma:(
Jak nie wierzysz, to mogę zrzucić screen-a i wysłać Ci na priva:)

> Jaki masz wiatrak oraz jaki procek?

Procek to Duron 900 MHz, a na wentylator nie chce mi się zaglądać w tej
chwili, ale to jakaś najtańsza szmira.
Mam taki plan:)))
1. Uaktualnię sobie biosa, a jeżeli to nie pomoże (program nie będzie
działać), to
2. Zakupię cichy wentylatorek, jeżeli nadal nie będę zadowolony
3. Skorzystam z schematu na który podałaś namiary wcześniej (już mogę
połączyć się ze stronką) - oczywiście nie zrobię go sam;), zlecę w sklepie
elektronicznym.

Pozdrawiam serdecznie
Kzysio