Re: Sprawa gwarancji???! [dlugie]

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 18:23:15 MET

Użytkownik "Wozik" <wozik_at_stone.pl> napisał w wiadomości
> "Qgar" <qgar_at_interia.pl> napisał(a) w wiadomości

> Bardzo dobrze rozumiesz, jeśli nie masz dokumentu gwarancyjnego, to
> nie masz gwarancji.
>
> Może się zdarzyć dokładnie jak mówisz, radzę Ci zatem wybrać się do
> tego sklepu i zażądać wystawienia gwarancji (ale szczerze mówiąc
> sprzedawca nie ma takiego obowiązku, jest to jego dobra wola).
A skad moge wiedziec jakim okresem "gwarancyjnym" objęty jest produkt, ktory
kupuje? Czy mam prawo zadac przy zakupie karty gwarancyjnej dla danego
produktu (bo w chwili obecnej to wiem, ze juz moge sobie nadmuchac)?

> Może Ci odmówić, od 1997 roku udzielanie gwarancji nie jest
> obowiązkiem.
A jesli producent informuje o okresie gwarancji (np. na www produkty
Gigabyte
zakupione po 1 I 2002), to czy mam prawo zadac gwarancji na dany produkt i
na taki okres jaki podaje producent?

Pzdr.
Qgar
qgar_at_interia.pl