Re: komu jeszcze firma 2A odciela IRC - brak DNS i rev DNS

Autor: Kaczor (kaczor_at_motocykle.org)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 18:17:26 MET

Użytkownik Kosiarz <koszni_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1v2mq$bhn$1_at_news.tpi.pl...
> Welcome to the Internet Relay Network Kosiarz__!-666_at_217.98.97.4
> #polska can't join channel (invite only)
> i jak mam wejsc jak musze byc zaproszony?
dokladnie tak. Jak widac masz gole IP zamiast hosta. Jesli nie mozesz wejsc
na dany kanal proponuje wykonac komende /mode #kanal +I i zobaczyc jak
wyglada invite lista
> A w ogole chodzi mi w tym wszystkim o to ze z IRCa moglem korzystac
> normalnie i dowolnie a teraz nie i tyle.
Opieprz providera.
> Przedtem bylem podpiety pod bramke : gate.arbuzowa.2A.pl a teraz to
zmienili
> i nie zarejestrowali RevDNS.
Przykre
Zalatw sobie shella