Re: Wyciszanie wentylator procesora

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 14:33:28 MET

"Kzysio" <kzysio_at_WYTNIJ-TOpoczta.onet.pl>, wrote in

> Wszystkie coś wskazują. Sensory odpowiednio: Temp1, Temp2, Temp3.
> Temperatura w każdej pozycji inna i się zmienia. Wpisy w pozostałych
> rubrykach identyczne.

No to podaje odczyty z roznych termistorow.
Mozesz sobie je opisac ktory jes od czego jak to jest ladnie opisane w
instrukcji w formacie word ze zdjeciami :-)

> Wiatraczek mam z trzema kabelkami, ponadto "Fan01" w rubryce "Sample"
> pokazuje mi obroty które nieznacznie się zmieniają,

To dobrze.

> a w rubryce "Speeds" nie ma nic:(

AFAIK tam nie ma prawa sie cos zmieniac :-)

> No i wszystko się zgadza, tylko że ja nadal nie wiem, czy muszę jeszcze
> coś skonfigurować, czy mam zapomnieć o SpeedFan.

Na stronie nie potwierdzono dzialania speedfana z kt133a wiec nie wiem.
Mozesz jeszcze sprobowac.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!