Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: HryneK (hrynek_at_box43.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 14:43:15 MET

jar_kup napisal(a):
> jedna rzecz, moj kumpel z roku kupil sobie w tym tygodniu
> athlona 1.33G nie tego xp tylko tego poprzedniego,
> oczywiscie ukruszyl rdzen zakladajac wiatraczek (jego wina
> przyznaje) ale okazalo sie ze procesor nie dziala stabilnie
> na 1.33G, daje sie stabilnie puscic tylko na fsb 100 czyli
> na 1G (i to na kilku plytach), polazl do sklepu ale
> oczywiscie ukruszony rdzen, czyli nie wina sklepu czyli mu
> go nie wymienia

A ja rok temu kupilem Durona 600. Stabilnie pracuje nawet na
900MHz, ale do codziennej pracy uzywam 800MHz. Komputera nie
wylaczam wcale, tzn. tylko na wypadek grzebania w jego wnetrzu
lub dluzszego wyjazdu, a restartuje, gdy wymagaja tego
nowozainstalowane programu lub sterowniki. Pracuje na Windows
2000, gram, mam postawiony serwer ftp i uptime w chwili pisania
tego postu to 91h, co wcale nie jest oszalamiajacym wynikiem.
Zatem nikt mnie nie przekona, ze na procesorach AMD cokolwiek
sie wiesza... Jestem bardzo ciekawy jak dzialaja Celerony po
przetaktowaniu o 30-50%.

--
HryneK