Re: Wyciszanie wentylator procesora

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 16:13:16 MET

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wrote:
> No to podaje odczyty z roznych termistorow.
> Mozesz sobie je opisac ktory jes od czego jak to jest ladnie opisane w
> instrukcji w formacie word ze zdjeciami :-)

Tak, ale o ile dobrze zrozumiałem (przetłumaczyłem) instrukcję, to pisze tam
aby wskazania o tych samych adresach odhaczyć i zostawić jeden, bo pozostałe
mogą wprowadzać w błąd, a u mnie wszystkie mają takie same adresy - $6000.

Tak czy siak, problemem jest zakładka "Speeds".

> AFAIK tam nie ma prawa sie cos zmieniac :-)

No dobrze, ale w instrukcji są tam pozycje ("Speed01", "Speed02", itd.), po
podświetleniu których pojawiają się takie ustawienia jak: "Minimum value",
"Maximum value", "Automatcally variated". Podczas gdy u mnie w zakładce
"Speeds" nie ma żadnych pozycji (całkowicie pusto), nie ma więc również
pozycji do ustawienia o których pisałem wyżej, w efekcie czego wentylator
stale pracuje na bardzo nieprzyjemnych dla ucha 4116-4219 obr./min:(

> Na stronie nie potwierdzono dzialania speedfana z kt133a wiec nie wiem.
> Mozesz jeszcze sprobowac.

OK, dzięki serdeczne za pomoc.

Pozdrawiam
Kzysio