Re: Wyciszanie wentylator procesora

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 22:06:00 MET

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wrote:
> A te pozostale wskazuja cos?

Wszystkie coś wskazują. Sensory odpowiednio: Temp1, Temp2, Temp3.
Temperatura w każdej pozycji inna i się zmienia. Wpisy w pozostałych
rubrykach identyczne.

> Bo pewnie masz tylko jeden wiatrak.

To się zgadza.

> Dobrze bo to tylk odczyty.

OK.

> IIRC monitoruje ale moze masz wiatrak z dwoma kabelkami, bez trzeciego
> ktory mierzyl obroty.

Wiatraczek mam z trzema kabelkami, ponadto "Fan01" w rubryce "Sample"
pokazuje mi obroty które nieznacznie się zmieniają, a w rubryce "Speeds" nie
ma nic:(

> http://www.almico.com/speedfan.php
> Sprawdz czy wogle na Twojej plycie dziala speedfan

Znalazłem coś takiego:
Name
VIA VT82C686

Detect
yes

Temps
3

Fans
2

Volts
4

Pwms
(Tu wolne miejsce - nic nie wpisane)

Notes
VIA never answered my support requests. I don't know for sure whether this
chip can change fan speeds or not.

No i wszystko się zgadza, tylko że ja nadal nie wiem, czy muszę jeszcze coś
skonfigurować, czy mam zapomnieć o SpeedFan.

> BTW jak umiesz sie lutownica poslugiwac to najlepiej sobie zrobic
> hardwerowy uklad do regulacji obrotow wiatraka. Schemat znajdziesz na
> stronie Radka Sokola http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/

Stronka nie chciała mi się wczytać, ale wolałbym jednak rozwiązanie
programowe.

Pozdrawiam
Kzysio