Re: Samsung 19" 959NF

Autor: Jarosław Stępień (jarek_stepien_at_yahoo.de)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 00:37:01 MET

Użytkownik "Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

dzieki za odpowiedz!

> z teog co dobrze pamietam, z czasow jak wybieralem monitor, to nie ma
zadnej
> ze 110khz, i wogole maly jest wybor monitorow w podobnej cenie z takimi
> parametrami (nec, yliama, sony drozsze), ja wybralem go sposrod LG 915FT,
> MAG 810FD i Samsung 900NF (kupilbym 900NF, ale pojawil sie 959)

Samsung 959NF to tez moj faworyt i pewnie go w koncu zamowie.
Mialem jeszcze ochote na iiyama a902MT na Diamondtronie o delikatnie
lepszych parametrach niz ten samsung, ale te monitory maja podobno
straszny rozrzut - tzn. trafiaja sie egzemplarze fatalne i b. dobre.
Bede zamawial raczej w internecie (ze wzgledu na cene) i nie chcialbym
odsylac monitora z powrotem.
Jest jeszcze ten LG, ale na moj gust jest wklesly :)
Najlepszy bylby sony G420, ale to juz nie na moja kieszen...

Pozdrawiam
Jarek Stepien