Pomocy! - zaden skompresowany film mi nie chodzi :-(((

Autor: MAKSIi (maks_at_tomczak.z.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 00:53:30 MET

kupilem kumplowi plyte ze zintegrowana karta graficzna i dzwiekowa (plyta Me
rkury z chipsetem Via z Duronem 800mhz), instalowalem po kolei wszystkie wer
sje DivXow, probowalem w Win95,98,98se oraz Me, instalowlem jakies sterownik
i Via i obraz w kazdym filmie kodowanym Divx wyglada jak kolorowe ruszajace
sie krzaczki, jak ruchomy obrazek w ASCII albo cos takiego... dzwiek jest i
klatki na sekunde sie nie zmieniaja... od czego to moze zalezec?! probowalem
nawet na innej karcie graficznej standard PCI (32bit) i wciaz to samo... mon
itor odpowiedni... co robic???
ostatno odkrylem ze chodza tylko filmy niekompresowane! a juz np. skompresow
ane codekiem Indeo sa troszke poszarpane (mala ilosc tych "krzaczkow") a Div
xem to obrazu w ogole nie widac :-(
gry chodza a filmiki w grach w niektorych chodza a w niektorych tez ledwo co
widzac obraz. (tez chyba zalezy od poziomu kompresji) podsumowujac: wszystko
chodzi bez problemu oprocz kompresowanych filmow...
rece mi opadaja... jak ktos bedzie wiedzial od czego to zalezy lub co musze
zrobic/wymienic/zaintalowac to wysle mu do domu browara ;-))
pozdrawiam MAKSIi