Re: Samsung 19" 959NF

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 00:09:24 MET

"Jarosław Stępień" <jarek_stepien_at_yahoo.de> wrote in message
> Użytkownik "Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> podobno sie nie da, nie ma takiej funkcji :(
> czy to jakos przeszkadza?

normalnie wogole tego nie zauwazam, tylko jak sie przygladam i to wzgledem
krawedzi obudowy, to widze, ze jest krzywo

> czy druciki podtrzymujace siatke kineskopu jakos natretnie
> rzucaja sie w oczy, mozna sie do nich przyzwyczaic?
ujme to tak: czasami je zauwazam (szczegolnie jak pisze jakis tekst w
wordzie, czy maila i nie wiem co napisac, to tak sobie bladze wszrokiem po
biurku i ekranie, i wtedy zauwazam), natomiast jak jestem czyms zajety, i to
wykonuje, to wogole nie wiem, ze je mam.

ogolnie z tymi wadami geometri, to jest tak, ze z jednej strony oczywiscie
wydajac 2 kzl na monitor nie chce kupowac jakiegos bubla, ale tak patrzac
zyciowo, to juz wole miec monitor z jakims tam lukiem u gory, ktorego i tak
nie zauwazam, niz przez 3 miesiace latac, awanturowac sie, wymieniac,
wydziwiac po sklepach w poszukiwaniu idealu.

> chyba nie ma innej 19-stki samsunga o porownywalnych
> parametrach z innym kineskopem?
z teog co dobrze pamietam, z czasow jak wybieralem monitor, to nie ma zadnej
ze 110khz, i wogole maly jest wybor monitorow w podobnej cenie z takimi
parametrami (nec, yliama, sony drozsze), ja wybralem go sposrod LG 915FT,
MAG 810FD i Samsung 900NF (kupilbym 900NF, ale pojawil sie 959)

pzdr
Zbyszek