Re: Samsung 19" 959NF

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 14:15:03 MET

"Jarosław Stępień" <jarek_stepien_at_yahoo.de> wrote in message
> Użytkownik "Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> dzieki za odpowiedz!

> zadnej
>
> Samsung 959NF to tez moj faworyt i pewnie go w koncu zamowie.
> Mialem jeszcze ochote na iiyama a902MT na Diamondtronie o delikatnie
> lepszych parametrach niz ten samsung, ale te monitory maja podobno
> straszny rozrzut - tzn. trafiaja sie egzemplarze fatalne i b. dobre.

tez sie zastanawialem nad iiyama VM 451 i VM 452 (ta Twoja to ktoras z tych,
bo nie znam tych drugich oznaczen?), ale jakos tak wyszlo, ze jedna byla
slabsza a druga zauwazalnie drozsza....
a rozrzuty to maja wszystkie monitory, no chyba, ze ta iiyama ma jakos
bardzo ponad srednia.

> Bede zamawial raczej w internecie (ze wzgledu na cene) i nie chcialbym
> odsylac monitora z powrotem.
> Jest jeszcze ten LG, ale na moj gust jest wklesly :)

kumpel ma lg, i pokazal mi fajna sztuczke z kolkiem: robisz sobie czarne
tlo, biale kolko np w photoshopie, i jezdzisz nim po ekranie - na rogach
jest to kolko, na srodku jajo.

> Najlepszy bylby sony G420, ale to juz nie na moja kieszen...
to samo sobie powiedzialem ;)

pzdr
Zbyszek