Re: Dydki IBM i servis pogwarancyjny u producenta

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 18:06:19 MET


On Thu, 10 Jan 2002, Roy wrote:

> na stronie IBM napisane jest zeby wylac do najblizszego kraju oferujacego
> serwis np. do niemiec - po co wiec dzwonisz do kogos w wawie?

Hmm, jakos dziwnie to pojmujesz:

 "You reside in a country not eligible for return through this RMA
process. You must return to your Point of Purchase for warranty support.
If you need technical assistance, please contact the Technical Support
Center for your geography."

W praktyce wyglada to tak, ze albo dotrzesz do dystrybutora, ktory dysk
sprowadzil i z nim ustalisz warunki, albo mozesz zrealizowac naprawe
odplatnie poprzez autoryzowanego dystrybutora IBM na Polske (czas
realizacji ok. 3 miesiace i wychodzi nieco taniej niz nowy dysk). To
drugie rozwiazanie jest podawane przez europejskie centrum wsparcia
technicznego IBM.

 Na przyszlosc odradzam firme IBM -- to praktycznie jedyny producent
dyskow, ktory dla naszego kraju nie realizuje dla uzytkownikow koncowych
napraw gwarancyjnych swoich produktow.

-- 
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+--------------------------------------------------------------+
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:59:24 MET DST