Re: Dydki IBM i servis pogwarancyjny u producenta

Autor: januszek (januszek_at_antyspam.rubikon.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 07:05:34 MET


Bartosz Kiziukiewicz wrote:

> Koledze padł IBM DPTA (?) 20GB po roku od daty produkcji. Nie miał
> niestety od niego żadnych papierów (tylko dysk w torebce
> antystatycznej). Zadzwonił więc do IBMa w Warszawie i pyta jak to jest
> z tą 3 letnią gwarancją. Usłyszał, że do dysku muszą być papiery IBMa
> - nieważne że dysk jest IBMa i minął dopiero rok. Papier musi być
> (więc trza się zwrócić tam, skąd go ma - a oni na to, gdzie papiery
> itd).

Jak ktos kupuje dysk bez papierow... :P

... to potem sam placi za naprawy ;P

januszek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:59:17 MET DST