Re: Dydki IBM i servis pogwarancyjny u producenta

Autor: Roy (roy_gdansk_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 22:50:11 MET


na stronie IBM napisane jest zeby wylac do najblizszego kraju oferujacego
serwis np. do niemiec - po co wiec dzwonisz do kogos w wawie?
"Bartosz Kiziukiewicz" <kiziuk_at_alpha.net.pl> wrote in message
news:191s3u03rlgo4ec88f4q1epgrngef36fbm_at_4ax.com...
> On Thu, 10 Jan 2002 18:18:06 +0100, "Paweł U" <kcuf_at_friko.onet.pl>
> wrote:
>
> > mam dysk IBM djna 371350
> > i przestal dzialac
> > gwarancja ze sklepu podobno sie skonczyla
> > i w zwiazku z tym mam pytania
> > czy da sie reklamowac ten dysk bezposrednio u producent (przez jakiegos
> > dystrybutora)
> > (podobno jest na te dyski 3 lata gwarancji)
> > data produkcji sep-99
> > gdzie sie z tym udac
>
> Koledze padł IBM DPTA (?) 20GB po roku od daty produkcji. Nie miał
> niestety od niego żadnych papierów (tylko dysk w torebce
> antystatycznej). Zadzwonił więc do IBMa w Warszawie i pyta jak to jest
> z tą 3 letnią gwarancją. Usłyszał, że do dysku muszą być papiery IBMa
> - nieważne że dysk jest IBMa i minął dopiero rok. Papier musi być
> (więc trza się zwrócić tam, skąd go ma - a oni na to, gdzie papiery
> itd).
>
> --
> Pozdrawiam
> Bartek
> <kiziuk_at_alpha.net.pl>
> <kiziuk_at_it.pw.edu.pl>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:59:15 MET DST