Re: KT133 a KT133A

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 18:04:22 MET

Użytkownik "GoTaR" <gotar_at_priv0.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak masz podatny procek.

Czyli prawie kazdy, od czasow celeronow :-)
Bardziej lub mniej , ale prawie kazdy sie podkreca :-)

> Można komputer przekręcić. Można też maniakalnie sprawdzać co dzień
> punkty w benchmarkach, mieć na dysku 30 wersji driverów, procek
> przekręcony o 200%, chłodzony helem i żyć tylko tym. To JEST zboczenie.

No TO jest.

Ale jesli kupuje zestaw za powiedzmy 1000 zl, podkrecam o 30% na nieco
wiekszym JEDNYM radiatorze i JEDNYM wiatraku, i uzyskuje osiagi za ktore bez
podkrecania musialbym zaplacic 1200 albo 1400 zl , to ja to za zboczenie nie
uwazam, tylko za wykorzystanie mozliwosci procka (czy ramu) oraz uzycie
zdrowego rozsadku.

Pozdrawiam
T.