Re: PPGA i FCPGA - pytanie troszke lamerskie

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 10:05:45 MET

"gruby" <kelly_zn_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> Moja płyta to DFI PB50-BX, mogę podesłać PDF-a (900 kb), ale jest tam
> wyrażnie zaznaczone że mnożnik x8.0 i koniec.

Celeron i tak wymusi mnoznik na plycie, wiec nie jest wazne co producent
poda. Ewentualnie proponuje nagrac najnowszy bios.

> Czy przeróbka przejściówki jest trudna ?

Zalezy jak dobrze poslugujesz sie lutownica.
www.tomshardware.pl byl kiedys opis przerobki.

> Jaka jest różnica pomiędzy PPGA i FCPGA ?

IIRC roznia sie dwoma wyprowadzeniami pinow.
Ale mozna jeszcze kupic przejscowki slot1=>fcpga

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!