Re: PPGA i FCPGA - pytanie troszke lamerskie

Autor: iR (USUNTO.ir_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 10:12:23 MET

Użytkownik "gruby" <kelly_zn_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Moja płyta to DFI PB50-BX, mogę podesłać PDF-a (900 kb), ale jest tam
> wyrażnie zaznaczone że mnożnik x8.0 i koniec.

mnoznik nie powinien stanowic problemu bo zostanie wymuszony przez
procek
sprawdz tez jakie minimalne napiecie moze dac plyta, wtedy bedziesz
wiedzial czy przejsciowka musi byc z regulacja napiecia, czy wystarczy
zwykla

> Czy przeróbka przejściówki jest trudna ?

jak nie wiesz jak wyglada lutownica to tak ;-)
niestety opisu nie umiem znalezc

> Jaka jest różnica pomiędzy PPGA i FCPGA ?

inne wyprowadzenia kilku nozek

--
pozdrawiam
iR