Re: LifeView FlyVideo 3000

Autor: Rafał (elessar_at_nospam.bdi.com.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 09:54:43 MET

> Jeżeli rzeczywiście nie jest na układzie BT8x8 to nie będzie działało
> masę softu napisanego przez tv-maniaków np.
> Borg do oglądania telewizji, MoreTv do dekodowania w kablówce
> analogowego Canal+, Ronny's Cable Crypt dekodujący
> HBO w kablówce UPC itd.
>
> Natomiast zrzucanie filmów to inna sprawa bo producent dostarczy
> sterowniki VXD czy WDM i na VirtualDub lub IUVCR powinnno działać.

Dzieki. Ale wlasnie kupilem ta karte .... i niestety mocno sie zdziwilem bo
w programach, o ktorych wspominasz, znalazlem wczoraj wymagania chipsetu
BT8x8 .... i "wazne" programy niestety nie beda dzialac ... czyli dokladnie
jak napisales ...
Cale szczescie VirtualDub widzi te karte i mam nadzieje ze zgrywanie obrazu
bedzie mozliwe ....

dzieki za odpowiedz i pozdrawiam
Rafał