Re: PPGA i FCPGA - pytanie troszke lamerskie

Autor: gruby (kelly_zn_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 09:44:46 MET

Witam.

Użytkownik "iR" <USUNTO.ir_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "gruby" <kelly_zn_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> płytę na
> mnie
> po
>
> moze poszukaj p3 na slot 1 i wtedy zadnej przejsciowki nie trzeba ?
> poza tym nie sadze ze 800 to max dla twojej plyty
> a jesli jest na fcpga to wymiana przejsciowki konieczna (chyba ze chcesz
> stara przerobic)
> i podaj jaka masz plyte :-)
> --
> pozdrawiam
> iR

Nie mogę poszukać PIII na S1, ponieważ mogę kupić (wręcz prawie za darmo -
150 zł) akurat ten procesor co napisałem, a na normalną cenę rynkową mnie
nie stać.
Moja płyta to DFI PB50-BX, mogę podesłać PDF-a (900 kb), ale jest tam
wyrażnie zaznaczone że mnożnik x8.0 i koniec.
Czy przeróbka przejściówki jest trudna ?
Jaka jest różnica pomiędzy PPGA i FCPGA ?

gruby_2
kelly_zn_at_poczta.onet.pl