Re: LifeView FlyVideo 3000

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 18:15:56 MET

Użytkownik Rafał <elessar_at_nospam.bdi.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a1h60t$ajo$1_at_news.formus.pl...
[...]
> "Wazne programy" to dla mnie takie oprogramowanie, ktore w pelni wykorzysta
> mozliwosci urzadzenia ... z wlasnego doswiadczenia wiem iz programy
> dostarczane wraz ze sprzetem nie sa najwyzszych lotow ... przez czesto siega
> sie po inne oprogramowanie ...
> Ale mam nadzieje ze standardowe oprogramowanie wystarczy.

Jeżeli rzeczywiście nie jest na układzie BT8x8 to nie będzie działało
masę softu napisanego przez tv-maniaków np.
Borg do oglądania telewizji, MoreTv do dekodowania w kablówce
analogowego Canal+, Ronny's Cable Crypt dekodujący
HBO w kablówce UPC itd.

Natomiast zrzucanie filmów to inna sprawa bo producent dostarczy
sterowniki VXD czy WDM i na VirtualDub lub IUVCR powinnno działać.

PeJot