Re: LifeView FlyVideo 3000

Autor: Rafał (elessar_at_nospam.bdi.com.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 11:27:46 MET

nie

> A co oznacza dla ciebie "wazny program"?
> Jak chcesz tylko od czasu do czasu cos obejrzec pod windows-em,
> to wystarczy ci oprogramowanie dolaczone do karty ;-)
> Inny software _byc moze_ da sie odpalic na sterownikach producenta,
> ale jak napisalem, nie mam tej karty, wiec...

"Wazne programy" to dla mnie takie oprogramowanie, ktore w pelni wykorzysta
mozliwosci urzadzenia ... z wlasnego doswiadczenia wiem iz programy
dostarczane wraz ze sprzetem nie sa najwyzszych lotow ... przez czesto siega
sie po inne oprogramowanie ...
Ale mam nadzieje ze standardowe oprogramowanie wystarczy.

Dzieki
Rafał