Re: katmai

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 11:17:45 MET

Użytkownik Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.33.0201082007510.9563-100000_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl...
> A dlaczego niby mialaby sie nie podniesc? I co oznacza sformulowanie "znal
> jadro Coppermine"?
> BTW: sprzet, na ktorym pisze tego posta to Abit BH6 rev. 1.01 z biosem FL
> (wrzesien 1998 roku). Najwyzszy procesor, jaki ten BIOS zna, to Celeron
> 333. O Katmaiach, czy Coppermine nawet nie ma co myslec. A obecnie chodzi
> w niej P3-750, uruchomilem tez P3-1000 (i to Slot1) i Celerona 1100, znam
> kobiete, ktora na takiej plycie ma Celerona 1200... Oprocz tego na 100% mozna
> Coppermine'a odpalic na takich plytach, jak Asus P2B rev. 1.01 (lub 1.02,
> [...]

Bawiłem się niedawno bezfirmowymi płytami na iLX, ze starymi biosami
i widać musiała być niezgodność elektryczna (pomimo że dałem napięcia na 1.8V
nie bootowały). Kto kupił kiedyś markową płytę na Intelu Bx np. Abit'a może się jednak
cieszyć że nie oszczędzał.

A co do Asusa P2B to wersje poniżej 1.04 odpalają się ale bez dolutowania
2 kondensatorów wieszają się w programach Adobe (Photoshop, Acrobat )

Tak więc jak producent nie przetestował i nie podał informacji że działa
to instalowanie na płycie ze Slot-1 nowszego procesora jest po prostu
ekperymentem.

PeJot