Re: Doradzcie prosze!

Autor: kubusss (kubussss_at_go2.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 22:28:16 MET

> - AMD Athon 1,20 GHz thundenbird FSB/266 MHz
> - Shuttle AK - 32 lub Shuttle AK-31 v3.1
> - Leadteak GeForce2 MX - 400 64 MB RAM
> - DDR 128 MB

Hmmmm jesli mialbym skladac dla siebie kompa w tych pieniazkach, to
zlozylbym na:
- celeron 1,2 GHz Tualatin
- ASUS TUSL2-C (i-815)
- GF 400 64 MB
- SDRAM 256 (moze na poczatek 128 bo pamieci sa teraz SUUUUPER drogie)
Jesli nie grasz, to wydaje mi sie ze ten zestaw bedzie dla Ciebie
stabilniejszy, a poza tym celki 1,2 maja juz 256 cache a poza tym chodza na
magistrali 100MHz no i mozna smialo je podkrecic do 125 Mhz a wtedy masz
jakby nie patrzec 1500 MHz, Jesli plyta Ci nie odpowiada, ze wzgledu na
niewielka ilosc obslugiwanego RAMU (max 512) lub cene, to poogladaj jeszcze
Asus CUV4X (via)

polecam sie i pozdrawiam