Re: Doradzcie prosze!

Autor: ein (trefl_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 13:42:47 MET

kubussss_at_go2.pl (kubusss) wrote in <a1fo5j$e8a$1_at_news.tpi.pl>:

>Hmmmm jesli mialbym skladac dla siebie kompa w tych pieniazkach, to
>zlozylbym na:
>- celeron 1,2 GHz Tualatin
>- ASUS TUSL2-C (i-815)
>- GF 400 64 MB
>- SDRAM 256 (moze na poczatek 128 bo pamieci sa teraz SUUUUPER drogie)
>Jesli nie grasz, to wydaje mi sie ze ten zestaw bedzie dla Ciebie
>stabilniejszy, a poza tym celki 1,2 maja juz 256 cache a poza tym chodza
>na magistrali 100MHz no i mozna smialo je podkrecic do 125 Mhz a wtedy
>masz jakby nie patrzec 1500 MHz, Jesli plyta Ci nie odpowiada, ze
> [...]

a jak mu sie tulipan znudzi to plyte powiesi sobie nad lozkiem a z celerka
zrobi breloczek.......no i do tego ta wydajnosc o x procent nizsza w
zaproponowanym przez Ciebie zestawie...nic tylko kupowac (po co ma
podkrecac jak nie gra i jak to sie ma do stabilnosci >> to @125 szyna (a
pci sruba...uhh..)...a tu raczej chodzi o szybka, stabilna i przyszlosciowa
platforme - imho nie warto ladowac sie w CT ...

btw a tak z ciekawosci why stabilniejszy (bo nie gra...bez sensu!), i co z
tego ze juz 256c i az 100 fsb :P?!