Re: Co z tymi zworkami ?

Autor: kubusss (kubussss_at_go2.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 22:23:41 MET

> Chyba mam jakies zworki, ale nie wiem, co to jest, gdzie tego szukac i jak
sie
 Powinna to byc zworka najblizsza, albo jedna z najblizszych baterii do
biosa, spotkalm sie z takimi plytami, ze zeby wejsc do biosa trzeba bylo
przelaczyc zworke, wtedy po uruchomieniu komp wchodzil do biosa, a po
ponowrotnym przestawieniu zworki wchodzil normalnie do systemu, Ta zworka
powinna byc opisana w stylu setup, bios, albo cos w tym stylu

pozdrawiam