Doradzcie prosze!

Autor: Kobi (kobikob_at_2com.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 21:28:27 MET

Witam!

Mam zamiar kupic kompa. Ostatni zakup nie byl przemyslany, dlatego teraz
chcialem pozanac Wasze zdanie na temat ponizszej konfiguracji:

- AMD Athon 1,20 GHz thundenbird FSB/266 MHz
- Shuttle AK - 32 lub Shuttle AK-31 v3.1
- Leadteak GeForce2 MX - 400 64 MB RAM
- DDR 128 MB

Na kompie nie gram, chcialbym tylko, zeby byl stabilny i w miare szybki.
Zastanawiam sie jeszcze co do plyty. Nie wiem czy wybrac Shuttle AK - 32 czy
Shuttle AK-31 v3.1? Wybierając ta druga plyte musialbym zrezygnowac ze 192
MB sdramu na rzecz lepszego chipsetu. Czy to sie oplaca? Bede
wdzieczny za każda opinie i rady.

Pozdr.