Dlaczego TP S.A. stosuje 2 rózne naliczania czasu połaczenia? - retoryczne

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 00:16:30 MET


Dzwonię na 913.
Dopóki nie zgłosi się osoba z informacji, impuls nie jest naliczany.
Słusznie, w końcu płacę za usługę informacji, a nie za wysłuchiwanie
melodyjek, bo akurat wszystkie linie sa zajęte.

Dzwonię na 202122.
Impuls naliczany jest natychmiast, po wybraniu numeru, mimo, ze IP dostanę w
nieraz w godzinach obciążenia wieczornego po półtorej minucie, lub wcale, bo
"Nastąpiło rozłączenie, komputer zdalny nie odpowiedział".
JAkim prawem telekomuna kasuje mnie za nizezrealizowana usługę?
W końcu nie dzwonię na 202122, by poplotkować z Panem Modemem po drugiej
stronie.

--
____________________________
Janusz - Vahanara
UIN: 7483775
____________________________


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:58:21 MET DST