Re: Dlaczego TP S.A. stosuje 2 rózne naliczania

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 00:12:56 MET


Janusz - Vahanara wrote:
>
> Dzwonię na 202122.
> Impuls naliczany jest natychmiast, po wybraniu numeru, mimo, ze IP dostanę w
> nieraz w godzinach obciążenia wieczornego po półtorej minucie, lub wcale, bo
> "Nastąpiło rozłączenie, komputer zdalny nie odpowiedział".
>
To ja jestem szczęściarz: od pewnego czasu (3 miesiące?) moje rozliczenia
nie zgadzają się (mam więcej niż na rachunku ;-) właśnie o połączenia
typu "zdalny nie odpowiadał", ale za to ostatnio często mam:
01-01-2002 23:07:29.79 - Remote modem hung up.
(Nowa polityka???)

-- 
_________________________________________________
|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:58:52 MET DST