Re: Dlaczego TP S.A. stosuje 2 rózne naliczania czasu połaczenia? - retoryczne

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 06:39:09 MET


> Dzwonię na 913.
> Dopóki nie zgłosi się osoba z informacji, impuls nie jest naliczany.
> Słusznie, w końcu płacę za usługę informacji, a nie za wysłuchiwanie
> melodyjek, bo akurat wszystkie linie sa zajęte.
>
> Dzwonię na 202122.
> Impuls naliczany jest natychmiast, po wybraniu numeru, mimo, ze IP dostanę
w
> nieraz w godzinach obciążenia wieczornego po półtorej minucie, lub wcale,
bo
> "Nastąpiło rozłączenie, komputer zdalny nie odpowiedział".
> JAkim prawem telekomuna kasuje mnie za nizezrealizowana usługę?
> W końcu nie dzwonię na 202122, by poplotkować z Panem Modemem po drugiej
> stronie.

Trafna uwaga - powinni Cie kasowac rownierz za wysluchiwanie
zapowiedzi na 913 :)

Q



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:58:22 MET DST