Re: Dlaczego TP S.A. stosuje 2 rózne naliczania czasu połaczenia? - retoryczne

Autor: mick3y (mick3y_at_to-wylatuje-z-adresu.samael.k.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 00:26:11 MET


Janusz - Vahanara popełnił(a?) co następuje:

> Dzwonię na 202122.
> Impuls naliczany jest natychmiast, po wybraniu numeru, mimo, ze IP dostanę w
> nieraz w godzinach obciążenia wieczornego po półtorej minucie, lub wcale, bo
> "Nastąpiło rozłączenie, komputer zdalny nie odpowiedział".
> JAkim prawem telekomuna kasuje mnie za nizezrealizowana usługę?
> W końcu nie dzwonię na 202122, by poplotkować z Panem Modemem po drugiej
> stronie.
>

Można zareklamować niezrealizowane połączenia z 202122. Ja tam tylko
teoretyk w tym temacie jestem, ale wiem, że znajomy z powodzeniem to
wywalczył.
A tak poza tym to chyba NTG. ;]

mick3y

-- 
+===mailto:mick3y (at) o.k.pl===+----///\            powered /\  by PLD /\
+=http://o.k.pl/~mick3y/key.asc=+---///\ \_______  /\_____  /  \___    /  \__
+=====GPG key ID = CBFBA506=====+--///__\ \      \/       \/       \  /
+\\155\\151\\143\\153\\063\\171=+-///////__\                        \/
begin  very-bad.and.naughty-virus.vbs


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:58:21 MET DST