Re: Dwie p³yty audio na 1 CD-R

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 16:40:16 MET

> Powiniene¶ zrzuciæ obydwie p³ytki do WAV, pó¼niej przecie¿ w programie do
> nagrywania mo¿na ustawiæ zerowy odstêp pomiêdzy ¶cie¿kami audio (opieram
siê
> na WinOnCD 3.7)

Wlasnie tu male zastrzezenie mam: PO CHOLERE Zrucac do wav w WinOnCD 3.7 -
zrob image normalnie tak jakbys normalnie palil plyte (przeciagnij wszystkie
utwory z pierwszej plyty, wyjmij ja, wloz druga - przeciagnij wszystko -
program cie sam poprosi pozniej o wlozenie odpowiedniej plyty. Nagralem
NAPRAWDE duzo skladanek i zawsze tak robie, a najczesciej - w ogole w locie
pale (plex 1210a, winoncd 3.7.)