Re: Dwie płyty audio na 1 CD-R

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 00:04:35 MET

plitkin wrote:

> Wlasnie tu male zastrzezenie mam: PO CHOLERE Zrucac do wav w WinOnCD 3.7

Choćby po to, żeby sobie przesłuchać ściągnięty fragment, czy aby nie
pojawiły się trzaski: ZAWSZE mi się zdarzy 1 trzask na 1 płytę (czyli 1 na
20 utworów) - dla tego Audio (dla siebie...) ciągnę 2 razy różnym softem
(np. WinOnCD + CDCopy) i porównuję -> gdy OK zostawiam, gdy nie REPEAT...

> Nagralem NAPRAWDE duzo skladanek i zawsze tak robie, a najczesciej
> - w ogole w locie pale (plex 1210a, winoncd 3.7.)

Dobra, ale dla siebie wolę jednak mieć PEWNĄ kopię ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|