Re: prosze o pomoc w sprawie Prolink PixelView

Autor: mua_DiB (kojak99_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 16:18:05 MET

przepraszam...
..
to moja wina. zmiana sterownikow, odinstalka karty, i znow... hmmmmm
powiedzialem i od raz juz wiedzialem, rodzaj taktowania zmniejszylem i
wogole go wylaczylem, potem 3dmarka bez problemów odpalilem i graficzka sie
cieszylem:)))))))) graficzka jest niezwykle piekna, ciesze sie niesamowiecie
lecz mam problem jeszcze jednen zaraz sie dowiecie:
-
-
-
-
- na poczatku dziekuje bardzo grupowiczom ktorzy zainteresowali sie moim
problemem, ale jak zwykle mam nastepny:( wszedzie pisza ze gfTI prolinka
podkrecic mozna do 444 na pamieci, ale ten moj... krzaczyl sie... przy
410!!!??? dlaczego ktos wie??? przgrzac sie nie ma mozliwosci, bo pracowal z
piec minut:( tak wiec pozostaje mi sie tylko cieszyc DDR'ami pracujacymi z
400 mhz? smutne ale jakos sie z tym pogodze;) bardzo bylbym wdzieczny za
jaka kolwiek podpowiedz...
..
..
dziekuje