Re: Chce kupic nagrywarke - szukam porady

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 16:36:50 MET

Wiadomo:
1. PLEX
2. TEAC
3. Yamacha (ja bym pomyslal jeszcze o RICOH)
4. Lite On
5. LG
NIE Kupusz: Philips, samsung, BTC

Ale ja bym sie ograniczyl do pierwszych dwoch: jak nie chcesz oszczedzac i
chcesz miec najlepszy sprzet z najlepsza marka (renoma) - PLEX; jak masz
mniej kasy - TEAC. Reszta - slabiej.
Wiadomo, ze inne wypalary TEZ wypalaja, i w wiekszosci bez problemow, ale
kwestia: jak dlugo, jaka korekscja bledow rzy odczycie (moj plex 12x ma
najlepsza z jaka sie spotkalem (duuuuzo lepiej od teaca 540e - cd-rom)),
wspolpraca z clone cd.